Employer branding. Campaigns. Career sites.
29 januari 2021
Voor Dirk & DekaMarkt (Detailresult Logistiek) heeft Talmark een mooie campagne gelanceerd met aantrekkelijke content en mooie resultaten in samenwerking met Bluewave Recruitment.

Vrouwelijk rolmodel resulteert in meer conversie door vrouwen

Campagneresultaat Orderverzamelaars voor Dirk & DekaMarkt

De supermarkten moeten goed bevoorraad blijven en daarom zijn er ook meer orderverzamelaars nodig in de distributiecentra. Voor deze vraag van Dirk & DekaMarkt (Detailresult Logistiek) heeft Talmark een mooie campagne gelanceerd met aantrekkelijke content en mooie resultaten in samenwerking met Bluewave Recruitment.

Diversiteit in content

Door het sluiten van de horeca en van veel andere winkels is het belangrijk om je als distributiecentra bekend te maken bij de doelgroep die op zoek is naar een bijbaan. Bij de distributiecentra is er veel werk te doen en zal de vraag naar orderverzamelaars blijven groeien.

Met de campagne die is gedaan in samenwerking met Bluewave Recruitment heeft supermarktketen Dirk & DekaMarkt aandacht gevraagd voor het werken in een distributiecentra. Per regio is er getarget op de, vooral jonge, doelgroep via social ads en via Indeed vacatures.

Om de doelgroep aan te spreken hebben wij korte video’s gemaakt die meteen de aandacht pakken. Daarbij is gebruik gemaakt van verschillende personages. De diversiteit in content heeft geresulteerd in meer diversiteit in doorkliks en sollicitaties. De Invloed van een vrouwelijk persoon in de content heeft bijvoorbeeld tot gevolg dat via de social ads meer vrouwen dan mannen op de advertentie hebben geklikt.