Met trots lanceren we onze nieuwe website. Voorzien van een onderscheidend communicatieconcept, een sterke propositie, frisse kleuren en krachtige beelden.
Zoals we dat ook voor klanten doen, volgen wij ons eigen stappenplan naar een sterk merk. Van roots, missie, visie tot propositie, merkverhaal, communicatieconcept en design. Het geheel komt uitstekend tot uiting in de website.
We beginnen met het herformuleren van onze ‘Why’ en vormen samen met de missie, visie en roots het fundament voor de propositie. Empower to attract.
We geloven dat als we het onderscheidende vermogen van organisaties laten zien in het best mogelijke licht, zij aantrekkelijker, beter zichtbaar en vindbaar worden voor kwalitatief talent zodat organisatie en talent elkaar kunnen versterken in hun groei.Met onze ambitie om de #1 te zijn in employer branding en arbeidsmarktcommunicatie gaan wij voor topkwaliteit. Dat doen we met de diensten employer branding, recruitment campaigns en career sites. Altijd vanuit het oogpunt ‘Talent is koning’.
Benieuwd hoe wij ons eigen merkproces hebben aangepakt en waar de Apollo beelden voor staan? Lees hier onze weg naar ‘Empower to attract’.