Employer branding. Campaigns. Career sites.
00VanHaren

Employer brand, communicatieconcept en werken-bij site.

Werken bij vanHaren.

02Context

Employer brand
Career site

De succesvolle winkelketen vanHaren, onderdeel van de Duitse Deichmann-groep, heeft Talmark ingeschakeld voor de ontwikkeling van haar employer brand en een digitaal wervingsplatform voor medewerkers. De boodschap: Samen kunnen we alles! Bekijk het resultaat hier.

04Succes in retail

Samen voor winkels en webshop.

Voor de constante vraag naar gekwalificeerde medewerkers in de winkels, de distributie en voor het hoofdkantoor wilde vanHaren haar werkgeversmerk versterken. Het communicatieconcept voor de arbeidsmarkt moet zowel voor de nieuwe werken-bij site als voor andere communicatiekanalen het fundament vormen.

06Connected recruitment

Website met wervingskracht.

Het werkgeversmerk en het communicatieconcept komen samen in een aansprekende website. De site geeft een sfeervol beeld van de vele dimensies van het werken bij een succesvol retailbedrijf. De werelden van winkel, logistiek centrum en support office komen tot leven in warme en persoonlijke fotografie en fraaie video's (productie i.s.m. IVC) en sprekende teksten (i.s.m. Merkcoaches).

07De belofte

Samen kunnen we alles!

Na de lancering van het nieuwe platform zijn de resultaten veelbelovend. Iets om trots op te zijn! Het aantal sollicitaties laat een ongekend scherpe toename zien. Alle reden om enthousiast verder te bouwen aan vernieuwende recruitment processen, aansprekende wervingscampagnes voor talenten die bouwen aan de verdere groei van vanHaren!

Next case study

CASE