Employer branding. Campaigns. Career sites.
00BKV

BKV lanceert vernieuwde site.

Specialist in hectische zorgmarkt.

02Context

Career site

Bij de start van de websitevernieuwing van BKV had niemand voorzien dat werken in de zorg zo in het middelpunt van de belangstelling zou staan als dat nu het geval is. Ondanks de hectiek rond de Covid-19 uitbraak pakte de arbeidsbemiddelaar in de zorg door samen met team Talmark. We lanceren BKV.jobs, het nieuwe portaal voor werken in de zorg.

04De uitdaging

Optimaliseren op alle vlakken.

BKV wil met een geheel vernieuwde site de doelgroepgerichte aanpak verstevigen, de zoekmachinevindbaarheid verder optimaliseren en de integratie met het recruitmentproces maximaal benutten.

Deze doelen komen bij elkaar in bijvoorbeeld de meertaligheid waarin vacatures worden aangeboden. Voor het recruitmentproces gebruikt BKV het ATS van Carerix en hierin zijn tal van specifieke features ingericht om zowel de kandidaat als de recruitment consultants te ondersteunen.

De website zal naadloos met Carerix moeten integreren om een prima candidate experience te combineren met een geölied wervingsproces. En last but not least moet de site qua design en layout even prettig werken op ieder device.

06Over BKV

Persoonlijke zorg voor zorgverlener.

Of je nu wilt werken als gedetacheerde, uitzendkracht, zzp'er of flexwerker, bij BKV vinden ze de juiste positie voor iedere held in de zorg. En BKV kent daarin geen grenzen. Want naast in Nederland bemiddelt de Bredase organisatie ook elders in Europa zoals in België, Duitsland, Scandinavië en zelf in overzeese gebieden waaronder het Caribisch gebied.

Bij BKV staat de zorgverlener centraal. Met een persoonlijke aanpak en begeleiding zorgen de mensen van BKV voor een passende job met dito dienstverband. Of je nu startend verpleegkundige of ervaren neuroloog bent, bij BKV ben je aan het juiste adres.

07De oplossing

Dé site voor werken in de zorg.

Met het Talmark-platform en de ongeëvenaarde ervaring in het koppelen met Carerix hebben we de doelen gerealiseerd. De site biedt voor vrijwel elk zorgspecialisme content op maat, meertalige vacatures en een slim stelsel van landingspagina’s per doelgroep geoptimaliseerd voor Google. De uitstraling met organische vormen en kleuren is fris en clean. Met slimme personalisatie features zoals vacatures voorzien van jouw reisafstand maakt de zorgprofessional een prettige start bij BKV.

Next case study

CASE