Employer branding. Campaigns. Career sites.
00Improvers

Employer brand & site voor het beste salesplatform.

It's all in the name.

02Context

Employer branding
Career site

Improvers is het allerbeste salesplatform voor direct sales van Nederland waarop ze gevestigde A-merken met de beste salesprofessionals verbinden. Het platform kan alleen een succes zijn met A-merken, waardevolle leads en de beste salesprofessionals die willen en kunnen presteren op het allerhoogste niveau. Om dat te bereiken moeten alleen de beste sales professionals zich binden aan Improvers. Om deze mensen aan te spreken heeft Talmark een employer brand en creatief concept ontwikkeld, de content productie begeleid en de website geoptimaliseerd en vernieuwd.

04Concept & merk

Improvers, it's all in the name.

Vanuit de kern zijn we begonnen met een nieuwe positionering en het maken van een sterk merkverhaal om zo de doelgroep van Improvers, voornamelijk (zelfstandige) ondernemers, aan te spreken. Het constant verbeteren van zichzelf, de organisatie en de geboden diensten is bij Improvers evident. Vandaar ook de pay-off 'It's all in the name''. De beste sales professionals hoeven zichzelf niet te bewijzen, maar willen zichzelf alleen maar verbeteren. Nothing to prove, everything to improve.

06Huisstijl & beeldconcept

Fotografie en symbolen.

Voor de beste sales professionals is een sterke, moderne en frisse huisstijl nodig die vanuit het concept vloeit. De fotografie zet de partners van Improvers krachtig en trots neer in hoog contrast en zwart wit, met beeldelementen van kleur en duotonen eroverheen.

07Vernieuwde website

Voor alleen de beste salesprofessionals.

De website van Improvers is geen typische career-site, maar een sales platform waarbij salesprofessionals zich kunnen aanmelden. Met behulp van een mooie selectietool worden meteen de juiste vragen gesteld voordat er een online kennismaking kan plaatsvinden zodat alleen de beste sales professionals zich aansluiten. Zo blijft Improvers streven naar het allerbeste. Ook komen Partner-verhalen aan bod die vertellen hoe partner worden bij Improvers werkt. Do you have what it takes?

Next case study

CASE