Employer branding. Campaigns. Career sites.
00Hof

De eerste zelfstandige deur-aan-deur verkooporganisatie.

Èchte sales begint hier.

02Context

Employer branding
Campaign
Career site

Bij Hof is er altijd vraag naar jong, bevlogen en commercieel talent. Ook tijdens Corona. Deur-aan-deur sales. Een lastig vak. En dan heb je ook nog te maken met de samenleving die niet op deur-aan-deur verkopen zitten te wachten, door vooral praktijken van verkeerde bedrijven. Dan moet je ècht met een goed verhaal komen. Talmark is daarom gevraagd door Hof om hen daarbij te helpen. Een rebranding en herpositionering van het merk, doorvertaald naar een compacte website met aantrekkelijke campagnebeelden.

04Brand & concept

Echte sales begint hier.

Bij Hof geloven ze dat succes in verkoop begint bij oprechtheid, lef en doorzettingsvermogen. Door als verkoper je niet voor te doen als iemand anders, maar door ècht te zijn. Simpelweg geloven zij in ‘echt’. Dat betekent ook èchte mensen in beeld. We hebben in tegenstelling tot vergelijkbare organisaties een onderscheidend en serieus pad gekozen. Deze job kan jong en commercieel talent heel veel brengen voor hun toekomstige carrière. Als je dit goed kan in sales, dan kom je ècht verder. Dat betekent wel dat je door weer en wind in staat moet zijn om jezelf elke keer weer neer te zetten. Work hard, play hard!

06Productie

Door weer en wind.

Het èchte werk, met èchte mensen. Midden in de zomer bij 32 graden. We hebben met een aantal talenten van Hof superleuke beelden gemaakt en video's geschoten. Met dank aan Sam Walravens (fotograaf) en Silvan Provoost (videograaf). Zware dag. Maar dat is het ook voor mensen die dit werk moeten doen. Zweten ging vanzelf. En de regen dan? Daar is de tuinsproeier goed genoeg voor!

Born to be real.

De kern van Hof is: Ècht. Op de homepage van werkenbijhof.nl starten we met een gave film waarin deze kern direct wordt toegelicht én wervend van karakter is. Ondersteund door het Talent Marketing Platform van Talmark worden de vacatures overzichtelijk op de site gepresenteerd. Het bezoek wordt aangejaagd door een frisse campagne op de socials en google.

Next case study

CASE