Employer branding. Campaigns. Career sites.
00vanHaren

Wervingscampagne voor hulpkrachten in de winkels

Zoek jij een
#bij-baantje?

02Context

Campaign

Na de obstakels rondom corona gingen de winkels van vanHaren weer volop open. Maar om klanten de optimale winkelbeleving te laten ervaren zijn er natuurlijk top hulpkrachten nodig. Om die te werven heeft Talmark een concept bedacht gericht op een jonge doelgroep, social video's en content gemaakt en een uitgebreide landingspagina ontwikkeld binnen de bestaande werkenbij-site. Met als resultaat mooie, frisse en jeugdige content die laat zien wat een #bij-baantje bij vanHaren nou echt leuk en speciaal maakt. 
04Concept

Ontdek jouw nieuwe #schoenen-baantje

#bij-baantje

Het concept achter de campagne is #bij-baantje. Wat is een bijbaan? Het stukje 'baan' lijkt duidelijk, maar wat is het gedeelte 'bij'? Juist dat woord willen we in deze campagne lading geven. Door 'bij' te vervangen met elementen die werken in de winkels bij vanHaren als hulpkracht nou zo leuk maken.

Zoek jij een #leukteam-baantje? Een #lekkerverdienen-baantje? Een #goedgeregeld-baantje? Bij vanHaren kan het. Wij hebben vacatures voor hulpkrachten in onze winkels door het hele land. Een #klantcontact-baantje waarin je perfect advies kan geven over fashion en schoenen. Ontdek jouw nieuwe #schoenen-baantje.

06Productie

Productie.

Met de hulp van fotograaf Sam Walravens, visagist Ronald Maasakkers en videopartij Provoductions hebben we in één dag zowel fotografie en video geschoten. In een winkel met échte medewerkers. Want juist dat maakt de beelden authentiek en herkenbaar voor de doelgroep.

Socials.

In de social video's laten we korte clipjes zien die de hashtag uitbeelden. #perfectadvies-baantje is bijvoorbeeld dan natuurlijk een jonge medewerker die fantastisch advies geeft aan een schoenen passende klant. Door gebruik te maken van een luchtige, frisse en jonge stijl van filmen en editen is er leuke content gecreëerd die werken bij vanHaren als bijbaner mooi profileert.

Next case study

CASE