Onlangs lanceerde Steam voor Holland Casino de wervingscampagne voor nieuwe medewerkers in de diverse casino’s verspreid over heel het land. In de campagne zie je de veelzijdigheid van de Floormaster-job bij deze uitgaansgelegenheid. Steam ontwikkelde concept, creatie en uitvoering, Talmark ontwikkelde de campagnewebsite.
04One-pager
Experience
De landing op de campagnewebsite begint spectaculair met een teaser van de fraaie video waarin alle aspecten van het ‘Floormaster-zijn’ voorbij komen. Uiteraard kun je doorklikken om de complete video te beleven. Hier voel je de ware Holland Casino experience om vervolgens verticaal én horizontaal scrollend de diepte in te gaan.
In deze ‘one pager’ website ontdek je welke skills belangrijk zijn en welke richtingen je binnen Holland Casino kunt kiezen als Floormaster. Vervolgens schakel je door naar de actuele vacatures binnen jouw voorkeur.
05Irresistible
Onweerstaanbaar
De Floormaster-campagne is een samenwerking waarin de teams van Steam en Talmark de creativiteit en digital skills samen brengen in één onweerstaanbare productie. Ofwel Irresistible branding by SteamTalmark.