Employer branding. Campaigns. Career sites.
00NTI

Voor de NTI: Employer brand & connected careersite.

Bij de NTI geloven ze niet in doorsnee.

02Context

Employer brand
Career site

De NTI vroeg Talmark om te helpen bij het definiƫren van hun employer brand en deze door te vertalen in een communicatieconcept wat aansluit op de TV-commercial. Het communicatieconcept hebben we dan ook gebruikt voor de werkenbij-site die we hebben gerealiseerd voor deze leuke organisatie uit Leiden.

04Employer branding

Ruimte voor jouw manier.

Bij NTI geloven ze niet in doorsnee. Of je nu student bent of collega, voor hen ben je altijd uniek. De standaard medewerker bestaat niet. Zij vinden het belangrijk dat talent op het werk volledig zichzelf kan zijn. Vandaar 'ruimte voor jouw manier' als propositie. En als we dan toch niet volgens 'standaarden' werken, dan ook maar leuke functietitels als 'De nieuwsgierige nieuwkomer' of de 'kalme klantenkoning'.
06Werken-bij site

Op de manier zoals de NTI het wil.

Werken bij NTI moest uniek zijn, maar nog wel overeenkomsten hebben met zijn moederorganisatie: NCOI Groep. In samenwerking met NCOI en NTI is er daarom gekozen voor een site waarbij ruimte is voor de unieke stijl van de NTI, maar waar ook herkenbare elementen van de NCOI in terugkomen. Dit creĆ«ert een onderscheidende site die alsnog erg goed past in de visie van NCOI. 
07Hireserve connected

Optimaal verbonden met het proces.

De Talmark CloudConnector legt de verbinding tussen de NTI website en het achterliggende ATS-systeem: Hireserve. Zodra men solliciteert, komen alle gegevens netjes in het ATS terecht. Daarnaast wordt er meteen een account voor kandidaten aangemaakt, waarmee zij de status van hun sollicitatie kunnen volgen. Dit gebeurt allemaal automatisch en vraagt geen extra handelingen van de kandidaat.

Next case study

CASE