Employer branding. Campaigns. Career sites.
00KVK

Employer branding. Career sites.

Laat je verrassen door KVK.

02Context

Employer branding
Career site

Kamer van Koophandel is een unieke publieke organisatie met een groot economisch belang. De organisatie maakt een transitie door en wordt steeds meer een digitaal gedreven bedrijf. En dat vraagt ook om een aangepaste positionering op de arbeidsmarkt. Talmark begeleidt KVK bij de arbeidsmarktcommunicatie met een moderne werken-bij website, een passend werkgeversmerk en campagneconcepten.

04Werkgeversmerk

Grote uitdagingen, unieke organisatie.

De digitale transformatie die KVK doormaakt vraagt om veel nieuw IT en online talent. Maar ook op andere vakgebieden heeft KVK behoefte aan professionals voor vast en interim. Alle reden om KVK als werkgever stevig op de kaart te zetten. Samen met het communicatiebureau van KVK, Havas Lemz, hebben we met 'Laat je verrassen' een communicatieconcept ontwikkeld dat een inkijk geeft in deze dynamische en unieke organisatie. Op de career website vertellen medewerkers onder andere over de dynamiek van hun werkgebied binnen KVK en de mogelijkheden om je binnen KVK als professional te ontwikkelen.

06Connected toTalentsoft

Moderne career site voor vast en inhuur.

Alle aspecten van het werken bij KVK komen samen in de career site werkenbijkvk.nl. De site is in lijn met de moderne huisstijl van KVK en verrijkt met de beeldcommunicatie van het 'laat je verrassen' arbeidsmarktcommunicatieconcept. De informatie op de site is compact en toch compleet.

Alle uitdagingen zijn terug te vinden, zowel actuele vacatures als inhuuropdrachten. Beide zijn naadloos gekoppeld met het recruitment systeem (Talentsoft) en het inhuursysteem. De verhalen van KVK'ers verrassen je als bezoeker en laten je een wereld van mogelijkheden zien.

07Een afspraak zonder sollicitatie

Direct in de agenda van een recruiter.

De schaarste aan IT talent op de arbeidsmarkt vraagt om een vernieuwende aanpak. KVK stelt zich open voor IT'ers die zich herkennen in een vacature door hen de mogelijkheid te bieden zelf direct een afspraak te boeken in de agenda van een recruiter. Gewoon zo, zonder eerst te hoeven solliciteren. Een vernieuwende en 'verrassende' manier om met talent in contact te komen.

Next case study

CASE