Employer branding. Campaigns. Career sites.
00Oasen

Employer brand & werkenbij site voor Oasen.

Werken bij een drinkwaterbedrijf.

02Context

Employer branding
Career site

Talmark kreeg de opdracht om het employer brand te definiëren van drinkwaterbedrijf Oasen. Met meer dan 270 betrokken collega's werken zij dagelijks aan de drinkwatervoorziening en leveren zo een belangrijke bijdrage aan de volksgezondheid in de regio. Iedereen bij Oasen draagt zijn steentje bij aan het water van morgen, van de drinkwatermonteurs tot aan de projectmanagers. Hoe relevant wil je zijn?

04Creatief Concept

Alles in balans.

Werk en privé is bij Oasen goed geregeld. Mensen die daar werken en willen werken vinden dat belangrijk. Hoe beter je in je vel zit hoe beter je werkt. Wij hebben een aantal medewerkers ook in hun privé-situatie gefotografeerd en deze gelinkt met hun werksituatie. Op de homepage zie je links de werksituatie en rechts de privé-situatie. Met in het midden één en dezelfde persoon. Zo beelden we de 2 werelden uit achter de medewerker. Een beeld dat iedereen zal herkennen.

Employer Brand video Oasen drinkwater

De directeur doet mee

Living the employer brand. Een purpose moet vanuit het hart worden ondersteund. Organisaties moeten het uitademen vanaf de directietafel tot iedere medewerker. Zo neemt de directeur het voortouw om het bedrijf te introduceren.

Next case study

CASE