Employer branding. Campaigns. Career sites.
00Waterschap Hollandse Delta

Werken bij waterschap Hollandse Delta

Voor de wereld om je heen

02Context

Employer branding

Het waterschap Hollandse Delta heeft de opdracht bij Talmark neergelegd voor het definiëren van hun werkgeversmerk inclusief de doorvertaling naar een onderscheidend communicatieconcept. Nu enkele maanden later is de website werkenbijwshd.nl live gegaan. Het werk van het waterschap is onopvallend zichtbaar. Maar het concept is daarentegen wel opvallend te noemen en is ontworpen vanuit het thema: werken bij waterschap Hollandse Delta. Voor de wereld om je heen.
04Creatief communicatieconcept

Creatie

Vanuit de kernwaarden heeft Talmark een opvallend beeldconcept ontwikkeld waar de relevante wereld van het waterschap is afgebeeld in de lijven van echte medewerkers. Op een letterlijk en figuurlijk spetterende wijze, is er zo een onderscheidend communicatieconcept gecreëerd. Zo komt 'voor de wereld om je heen' mooi tot uiting.
06Brandstory

Het merkverhaal

Trots

Onze brandstory voor het waterschap is een samensmelting van de visie van de organisatie, de kernwaarden en de belevingen van de huidige medewerkers. Hiermee brengen we het authentieke DNA van deze mooie organisatie naar de oppervlakte waardoor ze met trots hun werkgeversverhaal beter kunnen communiceren dan voorheen. We verbinden de vele diverse afdelingen met elkaar, brengen de relevantie van hun werk naar boven en beschrijven dat dit belangrijk werk is voor de toekomst van de regio. 

Dijk van een werkgever

laatste alinea brandstory

Werken bij WSHD betekent werken in een ambitieuze organisatie, waar altijd zekerheid van werk is. Het betekent samen met gelijkgestemde collega’s werken aan duurzaamheid, de toekomst. De toekomst van onze regio, maar ook die van je zelf. Jij kan daar een belangrijke rol in hebben. Hier laat je een voetafdruk achter. Wij beloven jou een dijk van een werkgever te zijn. Zodat jij je rol kan pakken voor de veiligheid en leefbaarheid van onze delta. Werken bij WSHD. Voor de wereld om je heen.
08Middelen

Brand book & Brand video

Talmark heeft de conceptbeelden verder uitgewerkt en beschikbaar gemaakt voor de werkenbij-website. Ook hebben wij geholpen bij de briefing van de video die door MinutesOnCareer verder is uitgewerkt. Het hele employer brand verhaal hebben we tenslotte vastgelegd in een employer brandbook. Deze waterschap is klaar voor de komende jaren om naar buiten toe te treden met een sterk en onderscheidend werkgeversmerk. Nu de andere waterschappen nog.

Next case study

CASE