Employer branding. Campaigns. Career sites.
00Dirk & DekaMarkt

Hulpkrachten campagne voor Dirk & DekaMarkt.

Stuntprijs: orderverzamelaar 14,- per stuk.

02Context

Campaign

Tijdens de COVID-19 crisis is er grote drukte bij de supermarkten. Dat betekent dat er ook meer orderverzamelaars in de distributiecentra nodig zijn. Voor deze vraag van Dirk & DekaMarkt (Detailresult Logistiek) heeft Talmark een mooie campagne gelanceerd met mooie content en nog mooiere resultaten in samenwerking met Bluewave Recruitment.

04Social

Video is koning.

Om de, vooral jonge, doelgroep aan te spreken gebruiken we gave korte video’s die meteen de aandacht pakken. We communiceren in deze 15 seconden clipjes meteen concreet de call-to-action, vervolgens geven we iets meer toelichting en inhoud om daarna af te sluiten met het eindscherm waarin de landingspagina staat vermeld. Deze filmpjes zijn gepersonaliseerd op locatie. Zo ziet een potentiële medewerker die in Bleiswijk wil werken alleen relevante content. Conversie gegarandeerd.

06Talmark & Bluewave

Partners voor succes.

Onze vrienden van Bluewave Recruitment hebben deze campagne uitgezet op de verschillende social-mediakanalen voor brand awareness, op Indeed en op Google voor de conversie. De eerste succesvolle periode levert een CTR (click through ratio) van 6,0% en een CPA (cost per applicant) van €14,35. Met recht een stuntprijs voor een orderverzamelaar!

Next case study

CASE